Ofte stillede spørgsmål

Please note: We explicitly do not represent any social network and we are in no way affiliated to the platforms that our marketing service offers are about.

1. Hvornår begynder I at behandle min ordre?

Hvis en ordre afgives før klokken 16 på en hverdag, behandles den næsten altid samme dag. I cirka 90% af tilfældene vil der ske en stigning indenfor 24 timer. Presserende ordrer, såsom likes til indlæg eller billede osv. opprioriteres, så der går som regel ikke særligt længe, før vi går i gang. Hvis din ordrer afgives om weekenden eller den omhandler YouTube-visninger tager det som regel 1-2 dage før resultaterne af din ordre bliver synlige. I undtagelsestilfælde kan det tage op til tre arbejdsdage – dette sker dog ikke ofte. Tidsperioden, som bruges på tjenesten, starter på samme tid som stigningen.

2. Fungerer ordrer ligesom abonnementer?

Nej. Du skal foretage en engangsbetaling. Der kan ikke afgives flere ordrer.

3. Skal jeg opgive mine loginoplysninger?

Nej. Vi vil aldrig bede om password, admin-status eller lignende.

4. Er min konto sikret mod at blive blokeret, slettet eller lignende?

Ja. Vi har været aktive indenfor tjenester på sociale medier siden 2010 og har derfor indsamlet en masse erfaring. Igennem årene har vi ikke modtaget en eneste klage vedrørende en side, der er blevet slettet, på trods af at have haft tusindvis af kunder. Derudover har vi aldrig haft problemer med Twitter, Google Plus, Instagram og Pinterest. På YouTube har der været tilfælde, især siden foråret 2014, hvor videoer er blevet slettede. Vi har dog en metode, som sikrer, at visningerne indsamles på en sikker måde – dette gør dog, at processen tager lidt længere. Hvis du er tilfreds med maksimum 2.000 visninger per dag, er vi den bedste partner mht. sikkerhed. Vi er altid forsigtige, så vi undgår at involvere tredjeparter, og af denne grund kan vi sikre mest mulig sikkerhed til din sociale medieside. Indtil videre har vi kun haft succes.

5. Er denne type tjeneste lovlig?

Køb af likes, følgere, abonnenter osv. klassificeres på nuværende tidspunkt som lovlig, harmløs, og uskadelig. Dette gælder dog ikke nogen som helst form for afstemning, konkurrence osv., og af denne grund afviser vi alle ordrer af denne art.

6 .Kan tredjeparter se, at jeg har benyttet en udbyder af tjenester på sociale medier? Hvor diskret er processen generelt?

Uanset om der er tale om en fanside, YouTube-kanal eller andre netværk, er det som regel ikke muligt for tredjeparter at se præcis, hvem der synes godt om din side. Det afhænger dog af hvilket netværk, der er tale om. Vi er ivrige efter at tilbyde mest mulig diskretion, og dit link vil aldrig bruges som et eksempel eller videregives til en tredjepart. Det kan dog være iøjnefaldende, at du har brugt vores tjenester, hvis en tredjepart vælger at inspicere din side nærmere. Dette sker i nogle tilfælde, hvor stigningen sker unaturligt hurtigt, såsom hvis du ikke bruger vores daglige grænse. Hvis du har andre spørgsmål til detaljer, kan du kontakte os direkte.

7. Er der garanti for at få pengene tilbage ved mit salg?

Ja. For vores vedkommende er det indlysende, at pengene bør refunderes, hvis en forventet tjeneste ikke kan leveres. Vi leverer udelukkende tjenester, som vi er sikre på at kunne levere, så det sker sjældent, at vi ikke kan levere. Det samme gælder, hvis det kun er en del af tjenesten, som kan leveres. I disse tilfælde udsteder vi proportional kompensation. Hvis du ikke er tilfreds med kvaliteten af vores arbejde, beder vi dig om at kontakte os direkte, så vi kan evaluere sagen og prøve at finde en løsning. Uanset problemet er vi altid interesserede i dialoger, som sikrer at alle involverede parter arbejder sammen på en fair og behagelig måde.


8. Er der garanti for at jeg modtager det bestilte antal?

Ja. Det antal, du har bestilt, vil blive leveret uanset hvad. Vores arbejde afsluttes først, når vi har fuldført opgaven. I undtagelsestilfælde, hvor dette ikke er muligt, vil du selvfølgelig blive kompenseret.


9. Hvornår begynder implementeringen af den bestilte tjeneste?

Vi går som regel i gang med vores arbejde et par timer efter, at vi har modtaget betaling. Dog kan der, i sjældne tilfælde, gå op til tre arbejdsdage, før din ordre er blevet behandlet.

10. Kan jeg annullere min ordre?

Du kan annullere din ordre, før vi går i gang med tjenesten. Det eneste du skal gøre er at kontakte os – fortrinsvis via e-mail. Så snart vi er gået i gang med vores arbejde, er det ikke længere muligt at annullere din ordre. I tilfælde, hvor der er tale om forhastet afslutning, diskuterer vi gerne en delvis tilbagebetaling.

11 Hvordan verificeres tjenestens succes?

Tjenestens succes verificeres ved at tælle antallet af nye fans på din videos fanside eller kanal. For at undgå forvirring anbefaler vi stærkt, at du ikke køber sammenlignelige tjenester til den samme side hos et andet firma. Ved de fleste af vores tjenester, hvor tyske brugere involveres, bruger vi også et internt sporingssystem til nye likes, visninger, osv.

12. Er de nye fans interesserede i fansiden?

Som regel er der ingen garanti for at dine nye fans er interesserede i din fanside. Hvis din fanside tilbyder interessant indhold, er der dog en god chance for, at dine nye fans eventuelt vil udvikle en interesse.

13. Hvad fremmes ikke?

Vi forbeholder os retten til at ekskludere profiler på sociale medier med følgende indhold fra vores marketingtjenester:

  • Politisk indhold (f.eks. Politiske partier eller politikere)
  • Ulovligt, anticonstitutionelt, voldeligt, frastødende og voksent indhold 

  • Racisme, fascisme og artsisme
  • Produktvurderinger
  • Konkurrencer, valg, konkurrencer
  • Pengespil, væddemål
  • Ærekrænkende handlinger (f.eks. Negative kommentarer eller “kan ikke lide”)
  • Handel/børs, kryptovalutaer, MLM/netværk-marketing og lignende
  • Farmaceutiske produkter og armeringer
  • Efter høring: religiøst indhold

For mere information, se vores Vilkår og betingelser.

14. Kan jeg bestille Facebook-fans til min privatprofil? 

Nej. Hvis du har en privatprofil, kan du ikke få fans, men du kan godt få abonnenter. Hvis du gerne vil have fans, kan du nemt oprette en fanside. Her kan du se hvordan/

15. Hvordan kan jeg tillade abonnenter på min privatprofil på Facebook?

Dette kan du gøre i dine indstillinger under ‘Venner’—> blyant-ikon —> Privatlivsindstillinger. På denne måde bliver dit antal af abonnenter offentligt tilgængelig. 

16. Kan jeg købe Facebook-abonnenter til min fanside?

Nej. Facebook-abonnenter er kun til privatprofiler, som drives af enkeltpersoner. Hvis du gerne vil købe produkter til din fanside, skal du købe likes eller fans. 

17. Kan man tilføje fans til hvilken som helst Facebook-fanside?

Ja, med én undtagelse. Vi kan ikke tilføje fans til fansider, som falder under kategorien ‘Musiker/Band’. Hvis din fanside falder under denne kategori, kan vi dog godt tilføje fans, hvis du foretager en lille ændring: mens vi er i gang med vores arbejde, bedes du venligst ændre din Facebook-fansides kategori til ‘Mennesker/Kunstner’. Denne indstilling kan ændres under ‘Info’, hvor det er den første mulighed. ‘Rediger’ knappen viser sig, hvis du placerer musen herover. Når vi har leveret vores tjeneste, kan du selvfølgelig altid vælge at ændre kategorien igen. 

18. Jeg har slået lande- og aldersbegrænsninger til på min Facebook-fanside. Er det et problem, når jeg vil købe fans? 

Ja. Fjern venligst alle lande- og aldersbegrænsninger, mens vi er i gang med vores arbejde. Ellers kan vi ikke levere din ordre.

19. Er jeg nødt til at gøre min profil eller mit indlæg offentligt tilgængeligt? 

Ja. Vi kan ikke levere fans, likes eller kommentarer, hvis din profil eller dit indlæg er privat.

For at give andre lov til at synes godt om dit billede, abonnere på din profil, osv. skal du ændre billedets indstillinger og i nogle tilfælde din profils privatlivsindstillinger Disse trin er ofte nok.

20. Hvilket link skal jeg bruge, når jeg bestiller likes til mit Facebook-indlæg?

Vi skal bruge selve indlæggets link. Hvis du klikker på indlæggets dato, åbnes der et nyt vindue, som kun viser dit indlæg og dets URL. Hvis du kun giver os et link til din profil eller din fanside, tilføjer vi likes til dine seneste indlæg.

21. Hvor hurtigt kan I levere deltagere til Facebook-begivenheder?

Det tager som regel 1-2 dage for os at booke din ordre i vores system. Derefter tager det den mængde tid, som står på produktsiden. Vi anbefaler generelt, at du bestiller din ordre senest 10 dage før begivenheden finder sted. Hvis du angiver en ordre et par dage før begivenheden, afviser vi højst sandsynligt din ordre og udsteder en tilbagebetaling. 

22. Skal deltagerlisten til min Facebook-begivenhed være offentligt tilgængelig? 

Ikke nødvendigvis. Hvis din liste ikke er offentligt tilgængelig, kan vi dog ikke bevies, at vi har leveret nok deltagere til at leve op til dine forventninger. Dette betyder, at du ikke kan sagsøge os, hvis der opstår problemer vedrørende leveringen. 

23. Er YouTube-visningerne sikre?

Siden størstedelen af metoderne medfører en vis risiko, samarbejder vi kun med pålidelige partnere. Vi har stort set aldrig oplevet problemer vedrørende sletning af videoer. Selvom vi ikke kan tilbyde 100% garanti, da vi ikke ved om visningerne tilføjes via tredjeparter, kan du være tryg ved vores tjeneste. Vi begrænser antallet af likes og kommentarer per dag, så de ikke alle kommer samme dag. Dette hjælper med at fjerne en del af risikoen.

24. Skal jeg gøre min Instagram-profil offentligt tilgængelig? 

Ja. Din profil og dine billeder skal være offentligt tilgængelige, for at vi kan udføre vores arbejde. Ændr venligst dine indstillinger, før du angiver din ordre.

25. Hvilket link skal jeg bruge, når jeg bestiller likes til mit Instagram-billede?

Vi skal bruge selve billedets link. Hvis du klikker på billedet, åbner en pop-up automatisk, som kun viser dit billede og dets URL. Hvis du kun giver os et link til din Instagram-profil, tilføjer vi likes til dine seneste billeder.

26. Skal jeg gøre min Google Plus profil offentligt tilgængelig? 

Ja. Ellers kan vi ikke gå i gang med vores Google Plus følgerkampagne. Dit følgerantal skal være offentligt tilgængeligt. Foretag venligst denne ændring, før du angiver din ordre. Du kan ændre indstillingen sådan her:

– log på din Google Plus profil,

– vælg ‘rediger’ under ‘personer’ i bunden af siden – dette vil få et pop-up vindue til at åbne.

– vælg ‘vis personer, som har tilføjet mig til deres cirkler’ og klik ‘gem’

27. Jeg deltager i en konkurrence. Kan jeg købe likes for at øge min chance for at vinde?

Nej. Som der står på vores tilbudsside, tilbyder vi ikke likes til konkurrencer, afstemninger, osv. Vi kan i stedet tilbyde likes til et andet indlæg eller fans til en Facebook-fanside. Tak for din forståelse.

28. Jeg vil gerne kontakte kundeservice. Hvad gør jeg?

Du kan sende os en email på contact@socialmediadaily.com. Sørg venligst for at inkludere dit fulde navn og dit ordre-ID. På denne måde kan vi tjekke din ordre og svare på på din email meget hurtigere.

29. Hvorfor skal jeg give jer min adresse, når jeg angiver en ordre?

Vi er juridisk forpligtede til at inkludere et komplet datasæt i fakturaen. For at overholde disse regler, bedes du venligst sende et komplet datasæt til os. Når dette er gjort, kan vi gå i gang med vores arbejde.